REGULAMIN KONKURSU DLA PRZEDSZKOLI PT.
„ZUCH-PORZĄDNIŚ UCZY BRUDASIŃSKIEGO”
organizowanego w ramach
Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Zdrowotnej
„Akademia Zdrowych Zuchów”
I. Organizatorzy Konkursu
-
Organizatorami Konkursu „Zuch-Porządniś uczy Brudasińskiego” są:
- LG Electronics Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 162A, 02-342 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000121072 o kapitale zakładowym w wysokości 28.366.000 zł w pełni wpłaconym, REGON: 012449587, NIP: 521-22-14-808.
- Adliner Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ulicy Locci 18, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000043544, NIP 951-19-34-659, o kapitale zakładowym w wysokości 300 000,00 zł w pełni wpłaconym,
z których każdy zwany jest także dalej „Organizatorem” bądź łącznie „Organizatorami”.
II. Fundatorzy nagród
Fundatorami nagród w Konkursie są:
- Polsport SA
- Polskie Pufy
- Cobi SA
z których każdy zwany jest także dalej „Fundatorem nagród” bądź łącznie „Fundatorami”.
II. Zasięg konkursu
- Konkurs prowadzony jest w oparciu o niniejszy Regulamin, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Konkurs prowadzony jest w przedszkolach uczestniczących w Ogólnopolskim Programie Edukacyjnym „Akademia Zdrowych Zuchów”.
III. Uczestnictwo w Konkursie
-
Uczestnikiem Konkursu może być każde przedszkole, które uczestniczy w Ogólnopolskim Programie Edukacyjnym „Akademia Zdrowych Zuchów” („Program”).:
- Nadesłało formularz zgłoszeniowy do Programu.
- Zostało zakwalifikowane do Programu i znalazło się na liście przedszkoli uczestniczących w Programie.
- Nadesłanie pracy Konkursowej jest równoznaczne z potwierdzeniem uczestnictwa w Konkursie i zaakceptowaniem zasad niniejszego Regulaminu.
IV. Przedmiot Konkursu
-
Przedmiotem Konkursu jest stworzenie plakatu rozwijającego myśl:
„Zuch-Porządniś uczy Brudasińskiego”… - Celem konkursu jest utrwalenie wiedzy w temacie dbania o higienę, jej wpływu na zdrowie dzieci, a także nakreślenie dzieciom trudnego tematu, jakim jest występowanie alergii u dzieci.
- Plakat może być wykonany dowolną techniką plastyczną i w dowolnym formacie (nie większym niż B2).
-
Plakat wysyłany drogą pocztową musi spełniać następujące wymagania:
- Plakat powinien być podpisany na odwrocie: nazwą przedszkola, dokładnym adresem, nazwą grupy przedszkolnej zgłaszającej pracę, wiekiem dzieci wykonujących pracę, liczbą dzieci w grupie przedszkolnej, zgłaszającej pracę do konkursu. Wzór metryczki poniżej:
Przedszkole nr 2
Ul. Testowa 45/4
00-000 Miasto
Nazwa grupy wykonującej pracę:
Wiek dzieci wykonujących pracę:
Liczba dzieci wykonujących pracę:
- Plakat powinien mieć dołączoną zgodę na wykorzystanie pracy do celów marketingowych przez Organizatora, a w szczególności publikacji na stronie internetowej umieszczonej na domenie www.zdrowezuchy.pl oraz na wszelkich materiałach tworzonych w ramach Programu.
- Wykorzystywać w plakacie bohaterów Zucha-Porządnisia lub Brudasińskiego.
- Jury wybrane przez Organizatora dokona wstępnej selekcji prac, wybierając 50 prac najtrafniej i najbardziej atrakcyjnie przedstawiających temat.
- Plakaty zostaną sfotografowane i dodane do galerii prac konkursowych znajdującej się na stronie internetowej umieszczonej na domenie www.zdrowezuchy.pl przez Organizatora.
V. Wyniki remisowe i dogrywki
- W przypadku uzyskania tej samej ilości punktów, za prace przygotowane na ten sam temat, na koniec głosowania tj. na dzień 10 grudnia br. na godzinę 10:00, zostanie opublikowana informacja o pracach wymagających dogrywek.
- Organizator poinformuje przedszkola, które zajęły miejsca remisowe o planowanych dogrywkach w dniu 11 grudnia br. do godziny 13:00.
- Ewentualne dogrywki zostaną przeprowadzone w tej samej formie i na tych samych zasadach jak głosowanie na prace. Dogrywki rozpoczną się w dniu 11 grudnia o godzinie 13:00 i będą trwać 24h do 12 grudnia do godziny 13:00.
- Ogłoszenie wyników odbędzie się 12 grudnia o godzinie 15:00.
VI. Nadsyłanie prac konkursowych
-
Prace konkursowe należy przesłać na adres:
- na adres: Adliner Sp. z o.o., ul. Locci 18, 02-928 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs Zuch-Porządniś uczy Brudasińskiego”.
VII. Terminy Konkursu
- Prace konkursowe należy przesyłać do dnia 15 listopada 2012 r. W przypadku prac nadsyłanych drogą tradycyjną decyduje data wpłynięcia pracy do Organizatora.
- W terminie od 26 listopada br. godz. 10:00 do 10 grudnia br. godz. 10:00 na prace zamieszczone na stronie internetowej www.zdrowezuchy.pl głosować będą internauci za pośrednictwem przycisku „Głosuj”. Z jednego numeru IP i jednego adresu e-mail możliwe będzie oddanie maksymalnie 3 głosów w ciągu doby. Zasady głosowanie zostały opisane w punkcie VIII niniejszego regulaminu.
- Wyniki Konkursu opublikowane zostaną na stronie internetowej umieszczonej na domenie www.zdrowzuchy.pl w dniu 10 grudnia 2012 r. o godzinie 10.00.
-
Rozstrzygnięcie konkursu dokona się wśród 50 prac z największą liczbą głosów.
- Nagrodzone zostaną 3 przedszkola, które uzyskają największą liczbę głosów.
- Dodatkowo, jury wybrane przez Organizatora, wybierze spośród 50 opublikowanych prac – 15 prac, które otrzymają wyróżnienia (nie muszą to być prace z najwyższą ilością głosów).
-
Kryteria oceny prac konkursowych przez Jury:
- Pomysł na przedstawienie tematu Konkursu (w tym oryginalność zastosowanych technik plastycznych) – 30%
- Jakość i staranność wykonania pracy – 40%
- Zgodność przedstawionych treści z założeniami Konkursu – 30%
- Na najlepsze prace głosują internauci poprzez kliknięcie na wybraną pracę „Głosuj”. Zasady głosowanie zostały opisane w punkcie VII a niniejszego regulaminu.
- Zwycięzcy konkursu powiadomieni zostaną o wygranej drogą pisemną (list polecony) oraz e-mailową przez Organizatorów.
- Nagrody do zwycięskich przedszkoli zostaną wysłane w terminie do 31 grudnia br.
VIII. Zasady głosowania i przypadki nadużyć w głosowaniu
- Podczas głosowania jedna osoba może oddać maksymalnie 3 głosy w ciągu 24 godzin.
- Głosy przyjmowane są tylko z jednego adresu IP oraz jednego adresu e-mail.
- Głosowanie musi zostać potwierdzone poprzez aktywację linku przesłanego celem potwierdzenia głosowania na indywidualny adres e-mail podany podczas głosowania.
-
Podczas głosowania niedopuszczalne są próby obejścia systemów zabezpieczenia a w szczególności:
- Zmienianie adresów IP,
- Korzystanie z fikcyjnych kont e-mail,
- Stosowanie programów do automatycznego głosowania.
- Powyższe działania są niezgodne z warunkami regulaminu oraz podstawowymi zasadami fair play. Działania takie są jednocześnie próbą oszustwa i wyłudzenia nagrody, co klasyfikuje je jako przestępstwo i mogą być zgłoszone przez Organizatorów do odpowiednich służb.
- W przypadku wykrycia przez Organizatorów podejrzenia prób obejścia systemu zabezpieczeń ujętych w punkcie 4 niniejszego paragrafu Organizatorzy mają prawo do usunięcia takiego zgłoszenia z konkursu.
- W przypadku wykrycia przez Organizatorów działań ujętych w punkcie 4 tego paragrafu po wręczeniu nagrody danej osobie/klasie, będzie ona zobowiązana jest do zwrotu nagrody bądź ekwiwalentu pieniężnego równego wartości tej nagrody.
IX. Nagradzanie w ramach Konkursu
-
Laureaci Konkursu otrzymają poniższe nagrody („Nagrody”):
- Nagroda - I miejsce
- 4 biblioteczki (regały)
- 8 puf do sali zabaw w różnych zabawnych kształtach (takich jak: piesek, kotek, piłka, świnka, gruszka, inne w ilości 8 sztuk)
- Zestaw sportowy składający się z: piłki skaczącej z uchem – 2 sztuki, piłki gumowej – 2 sztuki, woreczków szkolnych – 15 sztuk, szarf szkolnych – 15 sztuk, ringo – 3 sztuki, hula hop – 15 sztuk, pachołków z otworami – 8 sztuk, laski gimnastycznej – 3 sztuki, worków do skakania – 2 sztuki.
-
Zabawki dla każdego dziecka (Gumkofigurki oraz Misiaczki w kostiumach) w ilości 30 sztuk.
- Nagroda - II miejsce
- 2 biblioteczki (regały)
- 6 sztuk puf do sali zabaw w różnych zabawnych kształtach (takich jak: piesek, kotek, piłka, świnka, gruszka)
- Zestaw sportowy składający się z: piłki skaczącej z uchem – 2 sztuki, piłki gumowej – 2 sztuki, woreczków szkolnych – 15 sztuk, szarf szkolnych – 15 sztuk, ringo – 3 sztuki, hula hop – 15 sztuk, pachołków z otworami – 8 sztuk, laski gimnastycznej – 3 sztuki, worków do skakania – 2 sztuki.
-
Zabawki dla każdego dziecka (Gumkofigurki oraz Misiaczki w kostiumach) w ilości 30 sztuk.
- Nagroda - III miejsce
- 6 sztuk puf do sali zabaw w różnych zabawnych kształtach (takich jak: piesek, kotek, piłka, świnka, gruszka)
- Zestaw sportowy składający się z: piłki skaczącej z uchem – 2 sztuki, piłki gumowej – 2 sztuki, woreczków szkolnych – 15 sztuk, szarf szkolnych – 15 sztuk, ringo – 3 sztuki, hula hop – 15 sztuk, pachołków z otworami – 8 sztuk, laski gimnastycznej – 3 sztuki, worków do skakania – 2 sztuki.
- Zabawki dla każdego dziecka (Gumkofigurki oraz Misiaczki w kostiumach) w ilości 30 sztuk.
-
Dodatkowo – 15 placówek otrzyma wyróżnienia, które zostaną nagrodzone następująco:
- Zestaw sportowy składający się z: piłki skaczącej z uchem – 2 sztuki, piłki gumowej – 2 sztuki, woreczków szkolnych – 15 sztuk, szarf szkolnych – 15 sztuk, ringo – 3 sztuki, hula hop – 15 sztuk, pachołków z otworami – 8 sztuk, laski gimnastycznej – 3 sztuki, worków do skakania – 2 sztuki.
X. Wysyłka nagród
- Nagrody do laureatów Konkursu będą wysłane przez Organizatorów za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
- Za dzień wysłania nagrody rozumie się datę nadania przesyłki z nagrodą w placówce poczty polskiej lub w firmie kurierskiej.
XI. Postępowanie reklamacyjne
- Każdemu uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej wyłącznie naruszenia prawa lub regulaminu Konkursu.
- Reklamacja może być złożona wyłącznie do dnia 31 stycznia 2013 r. (decyduje data doręczenia pisemnej reklamacji do adresata, wskazanego w ust.3 poniżej). Reklamacje zgłoszone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja, pod rygorem nieważności, musi być wysłana, w formie pisemnej, listem poleconym na adres: Adliner sp. z o. o.; ul. Locci 18; 02-928 Warszawa z obligatoryjnym dopiskiem na kopercie: Konkurs „Zuch-Porządniś uczy Brudasińskiego” – reklamacja. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, nazwę przedszkola oraz dokładny adres nadawcy, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
- Organizator Konkursu będzie rozpatrywać reklamacje niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania. Organizator powiadomi zainteresowanych o wyniku rozpatrzenia reklamacji listem poleconym.
- W przypadku braku akceptacji przez uczestnika Konkursu stanowiska przedstawionego w odpowiedzi na reklamację, uczestnik może dochodzić swoich praw na zasadach ogólnych.
XII. Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory, mogące wyniknąć pomiędzy Organizatorami i uczestnikami Konkursu, będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne w Warszawie.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy o prawie autorskim.
- Regulamin niniejszego Konkursu dostępny jest na stronie internetowej umieszczonej na domenie www.zdrowezuchy.pl, jak również w siedzibie Adliner Sp. z o.o.
- Organizator może w każdym czasie dokonać zmiany Regulaminu, jak również zastrzega sobie odwołanie lub nierozstrzygnięcie Konkursu bądź nieprzyznanie wszystkich lub niektórych nagród wymienionych w Regulaminie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania operatora pocztowego ani firmy kurierskiej, z której usług w trakcie Konkursu mogą korzystać uczestnicy Konkursu lub Organizator.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania dostawców usług poczty elektronicznej, z których korzystają uczestnicy Konkursu. Podanie w formularzu osobowym nieprawidłowego adresu poczty elektronicznej wyklucza możliwość otrzymania nagrody głównej.